Wednesday, August 29, 2012

Masih Gagal.


Salam buat semua.
Hari ni saya sms cikgu hasnah lagi minta kita cuba lagi bawa qila. Saya terima idea iffah kata saya gi klinik. Memang aqilah asik suruh saya gi klinik beli baby pompuan katanya. Dia sedih baby pompuan mati kata dia..huhu. Musykil, mana dia tau baby tu pompuan ek? adoii.

Tadi pagi dah nanges sebab ayah ummi suruh balik ngan cikgu. Tadi intai dari jauh la konon, nak tengok dia naik kereta cikgu ke tak. Sekali...ummi kantoi sebab dia nampak kereta ummi dari jauh. Cikgu kata ummi gi klinik dia jawab ummi dah sampai. Huhu..esok cuba lagi. Kali ni gagal lagi, ummi salah kali ni. Tak pandai menyorok, dari jauh dia dah nampak kereta..huhu.


sekarang musim hujan ayah perlu bawa kereta gi opis. Lagi pun kereta makin besar kuat minum minyak, tak macam zaman kereta comey dulu kala. Jangan harapla nak balik kampung 3 minggu sekali cam duk ganu dulu ye....lain la kalau duk qatar minyak dalam 83-85 sen je duit kita. setakat seriyal seliter tu jauh mana pun kampung tak heran pun nak balik tiap minggu kan? 


p/s: susahnya nak pujuk qila nih. haish, dia memang tak percaya pada orang luar. nampak peramah, tapi dia macam ummi rupanya. Sentiasa ragu pada orang asing.


www.tips-fb.com

9 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

insyAllah,cube lagi ye.nati dia fhm la tu

murah kan myk kat qatar,dulu pia dgr 70 sen je

bgd juge dia berjaga2 dgn org yg tak dikenali

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

cuba lagi usaha tangga jaya yek

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

eh akak ni lawak la

ade ke main nyorok2

kan da kantoi

nur said...Reply To This Comment

lama-lama nanti oke la kot tu sis..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

laaa akak nie kelakar je kantoikan diri sendiri hahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Peri PiAntah la pia..susah ati betul

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahdia kenal kereta..padahal akak dah nyorok bwh stereng tau iffah.lawak je rasa..adoi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@nurharapnye..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakurakikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...