Sunday, August 12, 2012

Menggentel Pun Pening

Assalamualaikum
Minggu terakhir buat persiapan raya mesti ramai yang bershopping kan? Tetiba je rasa jeles. Tapi tak keluar pun, duduk rehat je kat rumah ni.

Ni baru siap menggentel sekilo tart nenas. Gentel comel- comel. Baru sekilo dah nak pitam. Pening mengalahkan orang peknen. Mual sampai terhuyung hayang.

Tak boleh buat kerja yang duduk fokus lama- lama. Tapi memang sakit badan kalau baring tido dan berguling macam ular kekenyangan. Otak dah fikir nak buat itu ini tapi.... Keadaan tak mengizinkan lagi.
www.tips-fb.com

7 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ajak anak akk tolong la kalo gtu

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

caiyok2 LM..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ala jgnlah rajin buat kerja byk2 di saat2 ni..LM banyakkan berehat..kuih2 tu boleh biarkan dulu...yg pentung jg la kesihatan diri ye...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahmereka mengemas ..akak gentel sorang je td

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Chekgu Azrinehehehe..saja layan perasaan rine

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Aisy Nasihasaja isi masa mls nk fikir benda dah lepas nnt sedih pulak

Ahmad Shafiq Bin Othaman said...Reply To This Comment

nak sket~~ hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...