Tuesday, August 28, 2012

Percubaan Pertama Gagal

Salam buat semua.
Semalam saya dah pesan pada cikgu aqilah minta dia bawa qila balik. Encik suami kata tak payah ambik qila biar cikgu je bawa balik pasni.

Semalam pesan sampai pagi tadi kata ummi tak ambik. Nampak macam okey. Sejam sebelum balik umminyang debar. Last- last pukul 11.30 tengok ada misscall. Call semula cikgu kata dia menangis takmo naik. Kawan pujuk pun tak jalan.

Takpe la, ummi ambik, esok dan akan datang pun ummi ambik qila juga. Dia memang takmo orang lain nampaknya.
www.tips-fb.com

6 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tak biasa kot..manja..takpela..nak buat camnekan?

Peri PiA said...Reply To This Comment

semoga dipermudahkan urusan LM,Amin

ieda said...Reply To This Comment

x per LM .. slow2
dia x paham layie ;)

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

kene biasakn la kak.

mungkin sikit2

kate akk kene g klink

mungkin die akan paham

lme2 die oke

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

pelan2lah ye!

kiera'sakura said...Reply To This Comment

mesti ada sesuatu yang buat dia takut dan tak yakin kat klu orang lain ambik dia tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...