Monday, August 27, 2012

Pokok Pisang

Assalamualaikum semua.
Semalam kami pergi jenguk rumah baru kami. Dah hampir 2 minggu operasi ubah suai dilakukan. Saja pergi tengok peningkatannya. Alhamdulillah dah naik batu pun, dalam 2-3 bulan lagi siaplah.

Aqilah macam biasa ronda keliling rumah. Last-last dia jumpa pokok pisang. Teruja pulak dia tengok pokok pisang. Ye la baby lagi terus bawa ke qatar,manalah dia nak kenal pokok pisang.

"ummi, boleh nak bergambar dengan pokok pisang tak?" qila tanya... Layankan saja la.. Hehe. Siap babai pokok pisang lagi tu sebelum balik. Lawak la qila ni.




www.tips-fb.com

12 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

ehehe,comei2 :)

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

Ahahahaha lwk plak rs ank mnakn sdk sorg tu. Hihih

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia....budak2 memang mcm tu kan...:)

ros_reeza said...Reply To This Comment

hihi.. comel je gelagat dia :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Mmg lawak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Waalaikummussalam.. Tu la. layankan je la

Khairul Hakimin B. Muhammad said...Reply To This Comment

ngeh ngeh ngeh, ;)

bersama kak Es said...Reply To This Comment

hehe..anak bandar balik kampung memang gitu

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

hehehe lawak comey tu!

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Budak2 memang macam2 kerenahnya.Tapi seronok layan kerenah anak2 kan?

kiera'sakura said...Reply To This Comment

nt mesti dah dok situ dia yg concern kt pokok pisang tue hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...