Tuesday, August 14, 2012

Raya Mana? Cepat Undi!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Diana ada tanya LM raya KL ke? LM orang mana? Apa kata anak-anak semua berkumpul dan sabut undi sini. Saper undi nak balik kampung ummi kat segamat? hahahaha...kompem si ummi menang tahun dan tiap pagi raya ada kat segamat..kikiki.

Sebenarnya LM orang segamat, johor. Suami orang negeri sembilan. Raya tahun ni turn rumah mertua, lepas zohor camtu baru balik segamat. Dekat je pun bukan jauh pun. Biasa camtu la, tahun ni kat negeri sembilan tahun depan segamat pula. 

Siapa-siapa yang lalu area bahau ke segamat tu nak bersalaman atau laga pipi meh la kita jumpa-jumpa. Insya-Allah LM tak jalan jauh pun, ada je kat 2 negeri ni. Raya mana leh tak balik kampung kan? hehehe.

www.tips-fb.com

14 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

maera balik muo.jom!! =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismailnak mee bandung muo..huk3

emieysandra said...Reply To This Comment

nsib tunang emiey pun org kelantan gak, kalau kawin nti..1syawal tu boleh balik dua2 rumah, ehehe :D

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

Bestnya..... Sis beraya di rumah shj.. Hati2 dijlnn ya sayang

kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC pun lepas Zohor bertolak ke Segamat. petang kot baru sampai. KC org Jementahhh. Meh la raya rmh mama kc, dik.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

senangnya dekat je LM ngan suami erk.. rine balik kg suami setiap tahun dekat penang..sebab mak rine dok dekat ngan umah..1 taman..mak pun raya KL..so takde feel raya KL la..hehehe

alin said...Reply To This Comment

selamat hari raya (:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Senang kan? Hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Akak x blk kg ke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Hrp dpt jmp KC

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

KA raya di Kelantah belah cik hubby taun ni huhuhu

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

jom laga2 pp sbelum raye errr

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira kalau nak berulang mmg jenuh la kena sedia duit minyak tol huuuu

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya di BSP je dulu, hari ke 5 baru balik kg, huhu..nasible pantang time raya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...