Sunday, August 12, 2012

Sahur

Assalamualaikum
Pagi tadi sedar pukul 3 pagi. 3 jam je tido dah tak boleh lelap. Konon nak masak lauk sebab semalam tak berbuka nasi. Alarm bunyi pukul 3.30 susukan syafiq dan terlelap. Sedar- sedar dah 5.15. Panggil encik suami tengok dia takda... Huhu

Dengan syafiq menangis, apa yang mampu goreng telur je la untuk budak ni. Ayah mana? Mereka asik tanya,gi masjid agaknya jawab saya. Ala kadar saja budak ni terus masuk bilik.

5.30 hubby balik suruh sahur.. Lewat dah, tak mampu nak menyuap. Dia bawa lauk sup dan gulai ikan masin dengan terung. Lauk sedap tapi badan tak larat, syafiq melasak memang taj boleh nak telan. Azhad sorang je makan lauk ayahnya bungkus dari masjid.

Start subuh sampai pagi perut mula bisa kembali... Huhu


www.tips-fb.com

8 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

erm sian akak

mujur suami akk paham

meh syafiq bia iffah jage kan hehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

semoga awak cepat sihat...

qasehraihan said...Reply To This Comment

terlajak tdo nyer kes eh..hehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

hurm sian akak.... mampu mendoakan dari jauh je.. kalau dekat blh tlg2 akak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahsila ambik syafiq..mak aii sgt lasak skrg ni iffah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@aDisH.sHidAamin..tq shida

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@qasehraihanhari2 camtu...asal nyusukan baby je terlajak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakurameh berjiran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...