Thursday, August 30, 2012

Sambutan Raya Kafa


Salam buat semua...

Hari ni sambutan hari raya anak-anak di kelas kafa mereka. Azhad darjah satu cikgu suruh bawa kuih raya macam biasa. Maisarah darjah tiga cikgu suruh bawa makanan ringan. Puas gado ngan maisarah tak bagi bawa makanan ringan tapi dia kata cikgu yang suruh. Tengok nota dia memang ada tulis orang ni bawa apa, ni bawa apa...hurmm...akhirnya ummi suruh ayah gi kedai pukul 6.50 pagi cari makanan ringan untuk kakak bawa. Nanti sentap susah lak dak sorang ni. Cikgu yang suruh, nak wat camne kan...


Agak hairan, kenapa azhad pakai baju raya tahun lepas? sebab dia dah gosok sendiri dan pakai malas nak banyak cakap. Lagi pun masih muat. Dia kan tak membesar....bergambar jap sementara tunggu ustaz sampai.

p/s: bestnye budak ni ada jamuan hari raya, jeles ummi. Takpe, ahad ada jemputan umah sepupu. Ada rezeki nak makan ketupat periuk kera..ngidam dari 4 bulan lepas tau! sabtu pun ada jemputan gak, ada rezeki leh laga pipi ngan kak abby gak.



www.tips-fb.com

8 comments:

ros_reeza said...Reply To This Comment

oo sambutan di sekolah KAFA ek.. teringat kenangan Ros dulu2... hihihi.. bawa kuih raya, untuk bertukar2 dgn kekawan :)

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

akk ni ngn bebudak pon jeels

besela hujung minggu busy memanjang

N@SIQUE said...Reply To This Comment

selamat hari raya..maaf zahir batin

kiera'sakura said...Reply To This Comment

pestime dengar ketupat tue kak... curious nak tau rupa dia.. google la jap hihihi

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

bagusnya anak bujang tu!

Sally Yatiey said...Reply To This Comment

Selamat hari raya ;D

Peri PiA said...Reply To This Comment

wah seronok, :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Aah, akak tunggu gak, ingat Lydia balik Kg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...