Tuesday, August 21, 2012

Sibuk Beraya

Salam buat semua. Wahh sibuk beraya sampai blog bersawang dah ni. Apa khabar kawan- kawan? Lama tak lawat laman korang.

Sibuk beraya sampai baju menimbun tak berbasuh. Malam tadi encik laling yang mengerjakan baju menimbun tu. Pagi tadi laling dah sidai kan baju tu sampai penuh satu ampaian... Huhu

Siap- siap nak beraya dah ni. Esok dah nak balik semula ke rumah mertua. Untunglah kan 2 kali balik sana.. Ekeke. Ye la kat segamat kami lepak umah sendiri bukan rumah bonda, tu yang rasa jap sangat jumpa borak ngan bonda.

Raya raya raya.... Raya is penat. Betul tak?
www.tips-fb.com

5 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

Salam aidilfitri..

najihah sahami said...Reply To This Comment

macam gempak aje raya akak ni. jeles Mish. sejak dah tak de atuk nenek ni, raya dah macam xraya sangat...T_T

#nak menumpang kasih boleh kak? ehee

Peri PiA said...Reply To This Comment

betul3 LM syg,raya is penat

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

pinjam laling sis jap utk basuh baju umah belalang leh x? hahaha gurau2 jer sis LM... kim salam sama laling ek...

selamat hari raya!

ieda said...Reply To This Comment

yelah
tapi akk semua beress .. x leh nak simpan2 .. anak2 ramai .. takut menimbun huhuh

sok nak berangkat ke muar johor lak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...