Wednesday, August 15, 2012

Tak Sedar Lagi!

Salam buat semua.
Pagi tadi tak sedar sahur lagi... Huhu. Sah- sah la ubat tak makan. Harapnya dapatlah saya bertahan sampai ke petang.

Hari ni cuaca cerah. Harapnya hati pun cerah macam cuaca di luar. Rindu bonda, tak sabar nak jumpa jumaat nanti.Panjang umur moga dapat peluk cium bonda tersayang.

P/s : harap anak boleh bertahan sebab tak bersahur tadi... Alahai siannye.


www.tips-fb.com

4 comments:

bersama kak Es said...Reply To This Comment

kesiannyaa.. dah la masih BF. Harap cuaca tak panas sangat insya Allah boleh bertahan.

Anak kak Es yg darjah 2 tu kalau terlajak sahur, kak Es sahurkan aje even dah azan. Budak2 ..kesian.

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

err cik abg akk p mne

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...alahai cian nyer kan...:)

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

sis...mcmana dgn....err.... ok ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...