Thursday, August 9, 2012

Tak Sedar Sahur


Assalamualaikum

Pagi tadi alarm berbunyi, susukan syafiq dulu kononnya. Tup tup sedar dah nak subuh. Kejut hubby suruh minum je la...huhu. Anak-anak pun minum seteguk je. alahai..rasa bersalahnya dalam hati. Dah 2 kali saya tak sedar untuk sediakan sahur buat mereka. 

Bila badan tak sihat mula la susah nak sedar time sahur...huhu. 


www.tips-fb.com

11 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

xpela kak

akak kn xsehat

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...kesian nyer tapi dah tentu mereka fahamkan...:)

azwa amani said...Reply To This Comment

akak...jaga kesihtan baik2.. huhuhu, amani pun sama kak, dah 2 hari z sedar sahur.. hehehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

LM syg xsengaja kan,insyAllah esk blh bgn ti ;)

YanaMIB said...Reply To This Comment

betul lah kak..bila kita sakit sume mende pn xjln..nk uruskn ank pn payah..huhu hari2 doa mtk diberi kesihatan yg baik..insyaAllah..get well soon kak =)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

penah jugak sekali je..tp takdela lewat sangat..5.30..tp dan minum jela..ngan makan apa yg ada jek..huhu

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kesiannya anak-anak tu dik... yg dewasa tak kisahlah sangat.

ieda said...Reply To This Comment

aah kalau badan letih memang leh jadi x sedar dikk
x perlahh lepas nie kena beli jam yg bunyi lagi kuat ekeke ;)

deno said...Reply To This Comment

byk rehat ya kakak

izz iizza said...Reply To This Comment

mujur sempat minum air..:)

diana said...Reply To This Comment

tahun ni belum terlepas sahur lagi..
tahun2 sebelum ni mesti ada sehari dua yang terbabas..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...