Monday, August 27, 2012

Tart Nenas Habis?

Salam buat semua.
Tadi lepas balik dari kelas kafa LM suruh azhad bersiap nak ke sek keb. Lepas pakai baju dia terus cakap bekas kuih dan offer nak isikan.

Saya kata tart nenas dah nak habis jangan isi tart, ganti dengan kuih lain. Nanti ummi tak sempat buat takda ummi nak makan malam- malam.

Dia jawab okey tapi tetap isi gak. Owh apakah?? Dia risau ummi ternak lemak ke? Dia tinggalkan 3 biji je untuk ummi dalam balang tu. Dalam hati, takpe nanti aku ambik kat luar. Tapi ni tadi tengok syafiq beraya sedang makan kuih tart. Huwaaaa camne dia boleh buka bekas kuih?

Tart saya tinggal 2 ketul je lagi... Huhuhu

www.tips-fb.com

5 comments:

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

hahaa...dia nak slmtkan ummi dia le tu dr makan tart nenas kot...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

umah iffah byk lg haha

Peri PiA said...Reply To This Comment

kuih kesukaan semua

bersama kak Es said...Reply To This Comment

meh la umah kak es..ada sebalang lagi belum buka. lagi sebalang dah bo liao

kiera'sakura said...Reply To This Comment

hahahaha dia nak kata "ummi sila buat kuih nie lagi" kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...