Tuesday, August 21, 2012

Tema Ungu





Salam buat semua.
Raya pertama tahun ni tema ungu. Dulu masa anak sorang dua tak kisah sangat pasal tema baju raya ni tapi bila sibuk belek gambar raya rasa tak syok tengok baju carca merba. So sebab nak boria perlulah sedondon kan?

Belum raya lagi azhad dah bagitau raya tahun depan dia nak baju biru. Hihi belum pakai pepel dah minta biru. Kalau raya haji ada baju raya pun syok jugak kan? Nak gosok laling minta baju tema hijau ke, gold ke.. Ekeke.

Eh hujan lebat siang tadi, baju di ampaian tak kering. Tadi seharian di melaka. Letih sampai ke malam. Letih letih letih. Tapi lagi letih esok kot. Letih umah sendiri boleh zzz letih umah mertua mana boleh terperap kat bilik. Mana boleh guling kat hall, segan ooo.Sebab tu tengok laling tido mula rasa nak nanges je hahaha.



www.tips-fb.com

5 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihihi

so sweet la,LM syg yeyyyy
tahun ni pia pon pakai bawal
hi 5 sikit :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...Reply To This Comment

tema kami merah mak ngah sis...

SELAMAT HARI RAYA yee..

-gedek! said...Reply To This Comment

romantiknya gambar! Jeles okey!

(Salam Aidilfitri!)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tahun dpn tema orange...yeayyy!!

Zulkbo zulkboCom said...Reply To This Comment

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf zahir dan batin....
Taqabalallahu minna wa minkum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...