Thursday, August 30, 2012

Tips Menghias Rumah?


As salam.
Sejak umur setahun syafiq sangat hebat. Akal bukan main panjang. Sekarang kerjanya asik menggigit ummi, peha, lengan habis dia gigit kalau ummi leka. Tapi ummi je la dia gigit.

Ni kan time raya, lagi la dia hebat. Nak tips hias rumah tanya syafiq. Sebab bab tu dia memang pakar. Ummi letak bunga sini jap je dia alih. Semua benda dia nak susun... Hihi.



Kalau bunga ada 3 pasu kecik, jap je dah jadi satu, lain tu dalam bilik atau kat dapur. Letih tengok syafiq mengemas... Huhuhu
www.tips-fb.com

5 comments:

qasehraihan said...Reply To This Comment

esti pening layan kerenah c kecik..comel..hehe

entry gambar raya kita ni..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/entry-gambar-qasehraihan-julung2-kali.html

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

syafiq boleh berjalan da ke kak

pena rozie said...Reply To This Comment

Kalau ade sikecik memang penat kite plk...

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihihi

kiera'sakura said...Reply To This Comment

mesti dok berjaga2 xnk kasi dia geget kan kak hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...