Saturday, August 11, 2012

Tipulah

Assalamualaikum...
Dah kenyang semua? Berbuka apa tadi? LM buat mee kari je tadi untuk juadah berbuka. Takda kuih sebab tak larat.

Sakit sakit sakit... Tu je yang LM rasa saat ni. Tipulah kalau LM kata tak sakit, mungkin korang ada gugur yang tak sakit. Tapi LM sakit. Tipulah kalau kata LM tak sedih akibat keguguran ni. Saat menaip ni pun air mata laju menitis. Bila tau hamil sangat mengharap ia lahir.. Ye itu ketentuan Allah. Dia tau apa yang terbaik. Tapi korang tak tau apa LM rasa.. Sedih, hampa, duka dan kecewa.

Tipulah untuk lupakan kelmarin pernah hamil. Huhuhu... Tipu untuk kata ye saya tabah. Saya kuat hadapi semua ini. Pia kata emosi LM kena sht baru LM boleh pulih semula.. Tapi....

P/s: korang tak faham apa saya rasa.
www.tips-fb.com

11 comments:

Iera balqis said...Reply To This Comment

kecian nya awk..sabar la wahai saudaraku..InsyaAllah,,pasti satu hari nti awk akn kembali sembuh..Sabar itu pengubat sembuh :)

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

Ssgt faham... Air mata dlm hati y merasai lebih tahu. Sakit.. Sebak.. hingga tiada titisab air mata kluar dr kelopak airmata

lglah mharapkan di dalam rahim masih ada denyutan zuriat y selama ini dinanti

namun. Ketetapannya mana boleh diubah... Rela walau tipu diri sendiri

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

tipulah kalo iffah kate iffah paham akak

tapi akak kene ingat

kami ada sentiasa utk akk

kuat akak kuat

air mata kadang boleh jadi ubat kadang boleh jd racun

skang akk kne sihat untuk suami n anak2 akk y lain

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

btl tu kak.. emosi kena sihat baru badan cpt sihat.. susah memang susah nak stabilkan emosi tp buat perlahan2.. yg dh takde tu mungkin Allah bg sekejab utk menduga hambaNya. sabar ye kak

Wan said...Reply To This Comment

hmm sorry to hear that..hope adik strong dan redha hadapi ujian maha berat ni..insyaAllah ada rezeki adik lg..tho kak wan blum dpt rasa kesakitan tu tp fhm cemana sakit dan sedihnya..

diana said...Reply To This Comment

jangan sedih2 LM..
takut mempengaruhi rutin harian pulak..
anak2 pun mesti sedih kalau tengok ummi depa sedih..
saya pernah alami apa Lm rasa..
tapi mujur tak lama lepas tu saya mengandung..jadi tak la rasa tertekan sangt..tapi sakit memang sakit..
bukan saja badan yang sakit tapi perasaan tu yang lebih kuat sakit nya..

nanakimie said...Reply To This Comment

kuatkan semangat ye sis....nana doakan moga sis cepat sembuh...akak nana dulu keguguran juga,dgr dia kata lg sakit pada sakit besalin,huhu...sabar ye sis...

ieza said...Reply To This Comment

Memang sdih...untill now pun bile tgk gamba blk konfem saye sebak....xpela xde rezki kali ni, insyaAllah ade hikmah yg Die nak bg.... Doa byk2 and redha je...insyaAllah Die makbul kan doa2 kite nanti k... Tabah k dear :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

banyakkan istighfar kak... jgn biar diri sunyi yg blh emosi.. klu nk cite pape kira sudi nk mendengar

syariena said...Reply To This Comment

Bersedih x ape za sbb dh lumrah tp jgn smpai nnudaratkn..jgn lupa awak dh hilang seorg tp masih ada 4 lagi permata hati awak yg masih perlukn perhatian..be strong..ummi kena kuat utk anak2 ummi :-) -syariena

bujal X said...Reply To This Comment

Sabarlah sis..belum rezeki sis lagi..mana tau yang kemudian punya rezeki berganda?senyum sikit sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...