Saturday, September 29, 2012

Bila Cuti

Assalamualaikum
Hari cuti wajiblah kita berdaring kan? Haha. Hari ni pepagi je encik suami ke rumah kami pantau keadaan rumah, balik rumah ambil kami bawa isi perut. Kekenyangan dapat makan sekeping roti canai terus rasa nak pitam dan pening kepala.. Huhu. Dah la tak minum lactolite jangan gastrik dah le... Huhu

Projek hari ni nak cari barang untuk rumah kami. Lewat juga siap beli semuanya, tertidur sepanjang perjalanan balik. Tup- tup dah dekat tu encik laling belok ke cyberjaya. Yeay, bawa makan! Lewatnye lunch!

Empunya tangan tu sedang berfikir nak makan apa... Alhamdulillah sedap sangat, berbaloi!


Ini air saya, ada kelapa laut, longan dan cincau. Sedap dan nyaman.


www.tips-fb.com

6 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

happy ssgt kan bila hari cuti..
smlm sis jln2... dapur pun xberasap.
huhuh

zila manaf said...Reply To This Comment

nyum2

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

sedap menengoknye

smlm iffah da skodeng umah akk tu heee

kiera'sakura said...Reply To This Comment

sedapnya huuuu nak jugak..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

bestnya klu bab sopink brg rmh baru..kan LM?

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah, bestnya..lama tak jln2 cari mkn mcm tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...