Saturday, September 1, 2012

Bila Dah Pandai Berjalan


Assalamualaikum


Bila babu syafiq dah pandai berjalan makin mengah la saya mengejar dia. Dulu letih mendukung, kalau ayahnya bawa barang berat pasti saya yang dukung dia. Sekarang ni dia takmo dukung, nak jalan tapi takmo dipimpin.

Bila lepas laju dia lari, mak ai main kejar/ kejar di mall memang syok. Berjurai peluh, basah baju!

Jap je syafiq dah besar, sebelum setahun dah melangkah, lega tengok anak sihat dan ceria camni. Alhamdulillah.

www.tips-fb.com

5 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

alamak ayin jugak xberjalan2 aishh

Fasihah Supian said...Reply To This Comment

heheh seronok tgk baby da pandai jalan...comel!

krole said...Reply To This Comment

wuahhh cumilnya wak...hihihi...krole pun insyallah tak lama lagi akn menempuh situasi camni ngeee~doakn ye~

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

lala x berjalan lg kak.. tp dh cukup2 meletihkan lasak dia. baru tumbuh 2 batang gigi bawah.. nampaknya lala lambat skit berjalan kot.. memang x sabar jugak nak tgk dia berjalan tp memang dh trbayang kalau dia berjalan double letih la dr skrg

Peri PiA said...Reply To This Comment

alolo,dah pandai dah dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...