Wednesday, September 26, 2012

Bila Pindah?


Assalamualaikum
Bila nak pindah? Erk semua tanya. Letih mulut nak jawab juga sebenarnya. Rumah siap kami pindah ler.. Cer tengok kalau gini rupa umah nak pindah guane kan?



Hurm, kami lagi nak pindah cepat. Tak kuasa nak bayar sewa yang berangka- angka tu. Dalam bulan 11 atau 12 siaplah kot. Mereka buat dalam dulu, tambah bilik dan hall, wat dapur,bilik air semua memang la lama kan...

Hubby kata siap dalam dah boleh kemas dah sementara mereka siapkan pagar. Slow- slow kemas dan pindah, bukan jauh baris belakang umah sewa ni je pun.
www.tips-fb.com

9 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

nanti sambut tahun baru umah baru la ye hhehehehee

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia pon tgh mencari rumah betul2 ni

insyAllah malas dah nak pindah2 lagi penat,huhu

cantik rumah LM :),bila la nak pergi SK jmpe LM ni

krole said...Reply To This Comment

wuahhh canteknye rumah wak~msti da tak sabar kan nak pndah?wuah!!!

KM7 said...Reply To This Comment

Saya pun nak pindah rumah baru juga bulan 11 @ 12 ni.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau beli tanah dan bina sendiri berbaloi dik tapi kalau rumah taman biasa agak lambatlah sebab banyak rumah dibina dan ikut step-by-step setiap satu itu yg lambat.

Sabarlah kalau december dah boleh masuk kira cepat benar pada kakak sebab keadaan masih macam tu lagi.

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

mase tu iffah dtg lagi melawat umah br lak haha

Izan Ishak said...Reply To This Comment

besarnya rumah miza! mmg tak sabar nak pindah kan. lagi2 bila fikir sewa yg berangka2 tu. takpe2... slow2lah kan..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

rumah idaman ktorg yg ada tanah ckit tepi tue.. katanya nak tanam pokok durian :O

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

pelan2lah ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...