Tuesday, September 4, 2012

Bunga Rose


Assalamualaikum.

Salam pagi selasa buat semua. Dah sarapan pagi? Menu apa pagi ni. LM baru selesai bermanja dengan rose tiga pokok kat luar tu. Hari ni ada yang mula kembang lagi. Comel je.



LM punya rose ni jenis yang kecil- kecil. Tapi memang sentiasa berbunga. LM baja seminggu sekali je, siram pun sekali je sehari. Hari tu masa tukar pasu seminggu dua juga tak berbunga, nak balik raya seminggu risau je dia mati sebab tak bersiram. LM pesan kat pokok berbunga la biar cantik, jaga diri ummi nak balik kampung... Ekeke, kelakar je pesan gituw kan?

Balik je tengok dah berbunga, ni yang pasa bunga kuning kudup banyak sangat, nanti kalau kembang memang meriah. Alhamdulillah, jaga bunga jadi terapi minda. Tenang je rasa.
www.tips-fb.com

7 comments:

hawiz said...Reply To This Comment

cantiknyer....bau pon wangii..tp susah kn nkjaga?

Dr Aisyah said...Reply To This Comment

Macam mana nak dapatkan biji benih pokok rose ni ya LM?, Saya ingat nak cuba tanam kat rumah saya jugalah...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Senang je, siram dan baja.. Gunting sket2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Saya beli je kak aisyah... Murah sgt. Takyah semai2.

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

nak sekuntum..hiks..

Peri PiA said...Reply To This Comment

cantiknya,suke

emmeraz said...Reply To This Comment

santai bersama EA dengan haruman bunga ros..wachaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...