Wednesday, September 26, 2012

Diet


Assalamualaikum
Dah pukul 10 malam tapi monster dalam perut ni dah mengamuk lapar, sian la pula. Tadi makan pukul 6 lebih kot? Hurm..

Nak makan tak boleh sebab LM kan diet, hahah sila jangan percaya kalau orang nama LM tu diet



Makan ni je aci tak? Telur ngan sausage je. Roti sapu mayo, sos secoet. Ehehe. Pastikan jangan tidur lepas makan ye LM sayang. Korang tak lapar ke? Gi la makan! Keji kan suruh orang lain sama gemuk cam saya.
www.tips-fb.com

6 comments:

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

diet tu la yg paling susah nak buat..nak nak dapat laki asyik lapar je kak huhu..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

terseksa tengok org diet huuu

~ yus ~ said...Reply To This Comment

hehe, yus pun diet ni...:)

faraherda. razalan said...Reply To This Comment

Kenapa takut gemuk? Heheheheh...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

saya pun x berdiet...dah makan spghti pukul 8.30..pastu leh g kul 10 lbih makan nasi

ejulz said...Reply To This Comment

lama dh x masak camni.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...