Friday, September 28, 2012

Gate Auto?

Assalamualaikum
Dari maghrib ni anak bujang LM asik bebel kata nanti rumah baru kita pasang gate yang auto tu ye ummi. Hurm pelik pula dengan permintaan dia sebab biasa kalau nak keluar jalan ummi yang kunci gate bukan dia.

Kenapa nak gate macam tu LM tanya. Sebab nanti kalau hujan ummi tak basah buka gate dan tutup gate. Okey menarik je bunyi jawapan dia. Boleh gosok encik laling kot la dia setuju kan? Pada saya macam tak perlu je.
www.tips-fb.com

5 comments:

elly norman said...Reply To This Comment

bila takdok letrik keta takleh kuar atau masuk...hehehehe ...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

tetibe iffah rase nk stuju

comel la adik ad ni ishhh

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

baik nya anak bujang awak tu..

bagus jugak idea dik ad erk

kiera'sakura said...Reply To This Comment

blh gak kak guna gate auto bab masa ujan tue betol sgt...

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Sejuk hati dgr anak cakap mcm tu... Ai, LM sihat? Lama tk jenguk blog ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...