Thursday, September 20, 2012

Ikan Merah Nak Masak Apa?

Assalamualaikum
Malam tadi encik laling belikan lauk pauk, saya masuk tidur lepas dia balik dari pasar. Apa yang saya tau ada ayam, lain tu tak tau. Tadi buka tupperware tengok ada ikan merah. Rasa macam nak buat sup, tapi tekak rasa nak makan asam pedas. 

Nak masak dua-dua malas pula nanti dua-dua berkuah. Anak-anak nak makan lauk apa kalau asam pedas sure mereka tak boleh makan? dilema betul... 

p/s:Saya dah terbayang asam pedas dengan bendi yang banyak! pergh..
www.tips-fb.com

8 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

sis tak suka sop ikan merah. mcm hanyir gitu walau masak betul2.

so.. sis suka masak kari ikan merah atau asam pedas.

goreng sahaja u anak2 u beberapa ketul...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

bahagi due

satu utk ank satu utk akk

simple

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

sup ikan merah..dapnyeee...
pastu wat kuah sambal kicap..ok sekian..terliur sendiri.. :p

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...kenalah bagi2kan kalau dah mcm tu kan...:)

nur said...Reply To This Comment

sis LM dear..
sup budak2 boleh makan..

dari blog NUR

ieda said...Reply To This Comment

paling suke masak kari ! ... ;))

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

goreng lada hitam

BungaTulip said...Reply To This Comment

Wat asam pedas yg kurang pedas pun k gak..anak2 leh makan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...