Tuesday, September 18, 2012

Kak Masni Beraya


Assalamualaikum
Hari tu saya tempah kek maisarah yang comel tu dengan kak masni, dia datang hantar tu sempat la beraya kejap. Kak mas busy sangat hari tu, jap je dapat borak.



Ni gambar kenangan kak mas dengan kawan- kawan yang datang juga hari tu. Alhamdulillah pertemuan singkat tu dapat juga mereka berkenal- kenalan.

Saya memang selalu tempah kek dengan kak mas, asik makan kek kat kedai pun jemu gak, nak lain sikit saya minta kak mas buatkan kek comel untuk maisarah.



Maisarah suka sangat dapat kek ni, alhamdulillah tercapai hasrat nak belikan kek comel gini untuk dia. Aqilah dah cakap dia nak kek macam ni juga nanti.. Hahaha. Lawak pun ada sebab besday dia 6hb aritu, tunggu setahun lagi la qila ye?

www.tips-fb.com

6 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

susah kalo ank pempuan kak

cmni la

bape la eh harga kek ni

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

wah cantiknyer kek tu !

masmurni said...Reply To This Comment

wah2..tq miza... xsempat nak sembang lama...tapi suka dpt jumpa shida dan lain2...semoga maisarah suka dgn kek tu.. :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

egt kan dah x smpt jumpa kak mas...dapat jugak kami jumpa walau kejap..

dah agak dah kek nie..hehhe..jenuh pk kenapa kotak kek maisarah tinggi hahaa

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dapat jugak kami jumpa kak mas walau kejap..hehhee


dah agak dah kek tu...hehe

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

lawanya kek diaaaa.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...