Monday, September 24, 2012

Kenapa Kaki Syafiq?


Salam...
Semalam bangun pagi tengok kaki syafiq macam ni...



Kebetulan LM memang nak ambik ubat demam maka terus bawa dia ke klinik sekali. Lepas check terus tinggalkan syafiq dengan ayahnya, tak sampai hati nak tengok doktor pecahkan air yang gelembung tu.

Kaki dah macam tu pun dia masih nak jalan ke sana sini... Huhu. Kenapa kaki dia? Tak tau la, terpijak benda tajam ke atau kena gigit serangga tak pasti. Malam tu okey je sebelum tidur.
www.tips-fb.com

10 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kena gigit serangga kot kak sbb kdang kira pn jd mcm tue. mungkin kulit dia sensitif. moga cpt sembuh dik syafiq. Amin

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kesiannya dia. Kakak ingatkan terkena air panas atau iron. Sampai macam tu sekali.. Harap dah oklah...

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

anak sya pernah kena macam ni tapi kat leher dan merebak sampai belakang.. tak tahu sebab ape

Salmi Khairil said...Reply To This Comment

adoii..mesti sakit tu..

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

bkn sbb melepuh eh

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

KECIAN NYA

Ema said...Reply To This Comment

Salam , Sian kaki dia.. terpijak benda panas kot tu..uhuhuhuhu

Peri PiA said...Reply To This Comment

besar,luka pon jadi besar
cian dia

siMpLY nana said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh yea syafiq

anyss said...Reply To This Comment

Assalamualaikum,
alahai...kesiannya.
Tak sampai hati nak tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...