Friday, September 14, 2012

Keropok Lekor

Assalamualaikum semua
Dah lama teringin nak makan keropok lekor tapi tak kesampaian lagi. Beli kat pasar malam? Hurmm tak sedap!



Semalam cakap kat encik laling nak makan keropok lekor. Minta dia beli ikan kembung berangan nak buat. Sedap sikit rasa ikan lebih. Tapi encik laling rupanya dah beli kan kat pasar.

Tak jadi lah projek buat keropok lekor lagi. Nanti beli ikan lagi boleh lah buat. Ikan kembung dah berbelas harga sekilo, rasa rugi pula kalau nak kisar buat keropok lekor.. Sob sob sob

P/ s: eh tiba- tiba teringin nak makan pempek.. Ala2 keropok lekor. Macam fish ball gak. Makanan indonesia, tapi guna ikan tenggiri.Sedap!!

www.tips-fb.com

7 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...Reply To This Comment

sedap ni kalau mkn time sjuk2 ni... huhu

saniah said...Reply To This Comment

Alahaiii dik...akak ingat miza nk bg resepi keropok lekor....next time la ya ?

MéuzAngelo™ XXIII said...Reply To This Comment

nak yg betul2 pure, asli, sedap, beli kat terengganu terus.. hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Kan? Jap je licin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Jap adik msj resepi keropok lekor

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Jauhhhh.. Hahaha

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

ehem..ehem..mengidam ke LM??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...