Sunday, September 2, 2012

Kunjungan Dari Adish Shida Sekeluarga

Assalamualaikum semua.
Alhamdulillah hari ni LM dapat berlaga pipi lagi dengan sahabat alam maya yang juga dah jadi sahabat alam nyata di dunia nyata siapa lagi kalau bukan adish shida.

Mereka datang sekeluarga dengan 2 biji exora. Dapat jumpa mak ayah shida, adik beradik dan anak2 buah shida. Sangat terharu menerima kunjungan mereka ke teratak buruk kami. Tak tau nak ucap apa dah, terharu berganda bila shida beri tepung hong kong dan kuah rojak mak bee yang saya idamkan sejak awal mengandung hari tu.



Gambar kenangan kami. Hari tu saat berpisah masa dia tido umah kami, kami berdua pakai purple gak, hari ni pun sama- sama pakai warna purple. Macam berpakat pula.

Terima kasih buat keluarga shida yang sporting sudi singgah ke sini. Terharu sangat. Tak tau nak kata apa dah, ukhwah ini sangat indah, alhamdulillah.
www.tips-fb.com

14 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

bestnya!!

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

wahhhhhh

nak jumpa adish shida gak.. tempohari dah pssstt ngan sunah.. nak jumpa lydia, shida dan iffah.
insyallah..

doakan ya

qasehraihan said...Reply To This Comment

waaaa...best tu trima tetamu..

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

Memang seronok kalo kita dpt berjumpa dgn kawan2 maya kita kan LM

Kita je tatau bila masa nak berjodoh berjumpa

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

iffah jugak xsampai2 ke umah akk

bz kak bz

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

laga2 pipi yea... mesra2... huhuhu

Fasihah Supian said...Reply To This Comment

wah..seronok bila dr alam maya ke alam nyata..sy jugak tak pernah jumpa sesiapa kecuali kak elly..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

tak tahu plak awak ngidam kuah rojak mak bee...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

bestnye dapat laga2 pipi..hiks..
pepel kot..ehem2...
ade gaye nak tukar kaler blog x??hihi

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

wah seronoknyer !

bersama kak Es said...Reply To This Comment

bestnyaaa..
moga ukhuwwah hingga ke Jannah :)

Mat Gebu said...Reply To This Comment

Waaaa.....datin shida...

Peri PiA said...Reply To This Comment

semoga kita dpt jumpa,amin

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

alamak cumelnya dua blogger tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...