Friday, September 14, 2012

Meja Makan


Assalamualaikum semua...

Syafiq sangat la lasak sekarang ni, susah dah nak update selalu. Blogwalking memang la susah. Maafkan saya...huhu


Nampak apa aktiviti dia? sekarang paling gemar panjat meja makan. Lepas berdiri kat kerusi camni dia akan duduk atas meja makan dengan gaya yang paling kacak. Siap bersimpuh ala anak dara lagi tu...arghhh jantung ummi hampir terhenti. Geram dan takut dia jatuh.

Bahaya sungguh dak syafiq ni. Siap suruh buka tudung saji nak cari makanan. "Tak...Tak..." dia suh buka tudung saji..grrr.


www.tips-fb.com

6 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hihihihi..coemy je bersimpuh ats meja..
tp kite yg tgk ni yg takot die jatuh kan kak.. :)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

kena pantau selalu ni , tapi biasalah budak2 makin besar makin lasak ler hehehe

azwa amani said...Reply To This Comment

syafiq.... akak nak jumpe shafiq, nak tarik pipi bam bam tuuu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Sbb takut jatuh la tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Mmg makin lasak.. Huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ada rezeki nnt leh gomol syafiq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...