Monday, September 24, 2012

Moga Syafiq Cepat Sembuh

Assalamualaikum...
Sedihnya hati tengok kaki syafiq. Doktor dah balut elok- elok tapi balik je rumah dia buka balutan tu. Kami balut semula dia buka lagi begitulah berulang kali.

Malam tadi dia pergi koyakkan kulit kaki dia yang gelembung tu. Dah tegah buat juga, takkan nak ikat tangan dia kan? Huhu, akhirnya nampaklah isi kaki tu.. Pedih!

Tengah malam meraung tak tentu pasal, bisa berdenyut kot.



Hari ni, dah banyak kali ummi balut dia buka, dah kena habuk la apa.. Merata satu rumah dia ronda. Dah rasa pedih dia mengamuk. Bila lah nak baik kalau asik dikoyak kulit tu... Huhu
www.tips-fb.com

15 comments:

Miza Yusof said...Reply To This Comment

aduh. miza pulak yang terasa sakitnya. pedih nih. semoga cepat sembuh ye dik syafiq :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

ya Allah mesti sakit pedih kan..kita yang berumur mcm nie pun sakit kalau kena mcm tu...harap dik syafiq cepat sembuh..jgn nakal2 jgn lasak sangat

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Ksiannya...moga cepat sembuh...

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

aiyoo.. pedih nye.. ngeri tengok.. eeeee

Cik Honney said...Reply To This Comment

aouchhh seramnyer tgk isi dia tu..klu kena air mesti pedih n nyilu...try letak minyak gamat...
http://wadahberbicara.blogspot.com

Peri PiA said...Reply To This Comment

ya Allah,cian nya dia

semoga cpt sembuh,Amin

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

kaki syafiq sebenarnya kena apa? melecur ke kak?? aduhai.. nampak pedih sgt tu. kesiannya syafiq

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

budak kak

mesti die rimas

cmne nk wt ni

aiyo syafiq2

siMpLY nana said...Reply To This Comment

adui sakitnya awk.kte yg tua ni pun x tahan sakit, lagi la dia bdk kecik.nk ckp pun x tahu.awk letak minyak nona rogai awk, nnti cpt kering tp pedih skit...

Ecah Mashuri said...Reply To This Comment

cepat smbuh tau shafiq. sakitnya nampak..huuuuu

kiera'sakura said...Reply To This Comment

seriyau nya tgk huuu.. moga cpt sembuh syg. tp kan letak je ubat tp jgn balut sbb nt lagi lmbt baik.. lagi satu jgn sapu ubat gamat sbb dia baik luar je dlm tak elok.. buh minyak tyt tue.. kering sapu lagi kering sapu lagi.. sian dia

ieda said...Reply To This Comment

aduhh dikk
teringat lakk anak2 akk yg luka tuu
moga cepatlah syafiq sembuh kan

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

ishh. iqa pulak rase mcm sakit.

kite yg besar ni pun rase sakit jd mcm ni, ni kan pulak budak kecik~
smga syafiq cepat sembuh ye ummi :)

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

salam miza..

cam ne leh jadi macam nih?

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

aduiii syafiq sayam..... tabahnya kamu hahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...