Wednesday, September 5, 2012

Mula Naik Bas


Assalamualaikum

Alhamdulillah minggu ni anak-anak dah mula naik bas pergi sekolah kebangsaan. Tapi kena siapkan mereka awal la sebab bas ambil cepat. Cuma aqilah saja yang belum nak naik kereta cikgu dia lagi. Kalau dah nak maknanya takda lah saya ambil dan hantar anak lagi.


Alhamdulillah mereka okey je nampaknya naik bas. Jimat banyak la duit minyak bila dah naik bas ni. Bab aqilah tu...kena fikir lagi. Kalau nak ambil sendiri pun tak jadi hal sebab 2-3 minit je sekolah dari rumah. Tak jauh pun.

Dulu mereka kat qatar asik kata nak naik bas, haa..ni dah dapat naik bas seronok la kot?


www.tips-fb.com

6 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

teringat masa sekolah dulu.. hari daftar je pegi dgn arwah ayah.. lepas tu sendiri naik bas dgn kakak2 pegi sekolah. lgpun bas ambil dpn rumah.. yelah mak ayah keja, so byk buat sendiri ler

pB said...Reply To This Comment

dulu

jam 630 pagi dah naik bas.
jauh sekolah berbatu batu.

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah, xpe pelan2 :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah sonok la kot and depa paham situasi ummi

caliph shuriken said...Reply To This Comment

wktu sy kecik2 dulu sblom jam 6 pagi dh kena tggu bas, awal giler, huh..

*arigatou kakak sudi singgah tadi.. salam aidilfitri, mohon maaf jgak ^^

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

seronoknya naik bas.... mmg teringin sgt nk naik bas atau van time skolah... bile tggu mama dtg amik, dlm ati duk jeles aje dgn kawan2 yg berebut2 naik bas/van tu....huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...