Friday, September 21, 2012

Nasi Ayam

Assalam
Dah lama plan nak buat nasi ayam. Hari semalam rasa nak buat tapi macam tak sempat je sebab bas sekolah sampai awal.

Hari ni balas dendam masak nasi ayam.



Dah nak makan lupa potong timun.. Takpelah kan? Petang makan letak timun. Alhamdulillah anak semua makan banyak, ummi nak makan banyak tapi segan.. Eh tetiba segan kat umah sendiri?
www.tips-fb.com

11 comments:

Rozita said...Reply To This Comment

sedapnya...LM...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sedapnya LM..saya suka makan nasi ayam yg homemade..kalau kt kedai semacam bau dia...huhu

~najwa~ said...Reply To This Comment

LM..segan ka, diet ka?ehehe


psst,nak pindah kat mana?

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

aiyo makin rajin akk msk sedap2 ni

ni buat rase nk dtg makan kat umah akk hari2 haha

muslimkidsshop said...Reply To This Comment

jemput lawat blog http://muslimkidsshop.blogspot.com/

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ita.. Simple tp sedap kan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Hanyir kan rine? Tak tau nape huhu. Kita sama!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Najwa.. Hahaha diet yang yok

Pindah sini je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Iffah jemputla dtg

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

ish ish ish ummi..segan pulak nk mkn kat rumah sendiri. kalau iqa mmg bedal kaw2 tu. haha

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

terliur melihatnya...lepas ni sila wat nasi ayam bila cheq p sana erk hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...