Wednesday, September 19, 2012

Nasi Kerabu

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Pagi ni sangat tak sihat. Untuk anak berdua tu bekpes cereal saja. Encik laling lepas hantar qila sekolah belikan laksam dan nasi kerabu. LM makan nasi kerabu,lama tak makan nasi kerabu.



Encik laling dah makan hampir separuh bahagian yang penuh budu, tu masih ada lagi... Terpaksalah makan dah tak boleh elak.. hihi. Ops, saya menang tak makan budu, tapi kalau kat nasi kerabu dah bercampur tu nak tak nak terpaksa makan.

Sedap, ulamnya banyak. Minggu depan nak minta encik laling belikan lagi dengan syarat budunya tolong lah sikit aje.. Hihi. Dah kenyang kena makan ubat!

P/s: korang bekpes apa?
www.tips-fb.com

12 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

npe xmkn budu?

sedap kottt nyummi

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

sama la kita kalau budu yang bukan taruk dlm nasi kerabu x makan..kalau dlm nasi kerabu leh plak makan.eh letak banyak budu tu x masin ke

Tina Othman said...Reply To This Comment

wah sedapnya nasi kerabu

hihi saya pun kurang budu ni, sebab tak tahan alahan =)

Azsuliana said...Reply To This Comment

Sedapnya awk, lama x mkn nasi kerabu ni

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak suka nasi kerabu lagilah kalau ulamnya banyak. Tapi buat tak pernah lagi - tak pandai pun

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

aduhai N3 ni buat KA rindu nasi kerabu my MIL ler

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

hari ni breakfast kuew teow goreng.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira pernah mkn nasi kerabu yang sambal dia byk yang amat.. Ya Allah pedasnya smpi tatau nk kata

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia..sedapnya terasa nak makan plak...:)

. Amiera . said...Reply To This Comment

saya mkn nasi kerabu pon xmkn budu.. xtahan dgn baunya.. huhuhu

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

sy sgt suka budu tapi tak boleh mkn byk sgt sebab alergik nnti gatal2....sikit2 boleh la kalau nk lepas gian...hehehehe... sedap kakkkkkk..

mimi zakaria said...Reply To This Comment

ehh sedap tau ada budu , sy suka , hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...