Monday, September 10, 2012

Open House

Salam buat semua. Unify ada masalah sejak jumaat tak dapat nak up entri. Ni pun hentap pakai meksi ni jek.. Huhu



Ni gambar semalam, open house rumah sepupu hubby. Syafiq buat muka gediks dia.. Huhu. Asik nak terjun kolam renang ngan kolam ikan je. Letih mengawal dia semalam.

Dua ekor kambing golek, perghh tergolek saya dengan kambing tu .... Haha. Alhamdulillah open house tahun ni meriah cuma tak larat nak pergi semua je.
www.tips-fb.com

7 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Mestilah terasa meriah sebab tak sama dulu di Qatar sekarang di tanahair sendiri dik...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

he he comey je gambar anak mengamuk ni !

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

ahak.syafiq mengamuk nak terjun kolam ye

kiera'sakura said...Reply To This Comment

akak meriahnya open house dia. mcm wedding je. cantik!!!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

fuhh..bestnya umh ada swimming pool..

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ske kambing nyummi

Peri PiA said...Reply To This Comment

wah kamben hihi,Alhamdulillah rezeki

unifi LM dah ok,td LM bgtau kat FB tihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...