Thursday, September 20, 2012

Pensel Warna


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Semalam dalam melayan demam ni saya merajinkan diri buka kotak ajaib budak ni. Ajaib le sangat... Sebenarnya kotak kasut tu penuh dengan pensel warna.

Saya kumpul ikut jenis, yang gemuk dengan gemuk, pendek dengan pendek dan panjang dengan panjang. Ini lah hasilnya separuh dari yang ada.



Banyaknya.. Jenis elok pula tu, budak ni kalau kotak tu rosak je mula la berterabur pensel warna mereka. Mula sem baru beli lagi kalau kat qatar... Hasilnya melambak pensel warna! Habiskan yang ada ni baru korang dapat pensel warna baru ye anak- anak.

P/s: tu baru separuh kotak, belum campur dalam beg mereka bertiga lagi tu. Jom kita beli buku mewarna nak? Ops!
www.tips-fb.com

8 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

sme cm ank murid iffah
sokmo ilang pensel wane

padahal duk spah2

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

ha ha ha..mcm tu la jugak anak dara mak. Yg bujang2 senang tu jarang sket nak beli kaler tp kalu si meisya?? Isk..mcm buat mkn kalernya. Tiap bulan beli kaler baru kot!

elly norman said...Reply To This Comment

cantik la pulak... ehehehehe... pengajaran kedua... . biasanya elly sorok .. sampai diorang kena marah dengan cikgu sebab tak bawak pensel warna atau alat tulis yang lain... nanti diorang mesti mengadu... masa tuh la diorang kena balik ngan ummi diorang ni haa ...
kalau adik kecik jumpa dulu... alamatnya kena ulang balik pengajaran pertama... (padam dinding.. ekekeke)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

samaleh anak bongsu KA x tau brp byk koleksi pensel kaler dia tu kat rumah hehehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

dulu masa kecik susah amat nak dapat pensil warna yg ada 36 batang tue yang mahal la.. la ni ank2 kira tue kaya betoi nak apa je dapat dengki!!! hahahaha

Mummy Akmar said...Reply To This Comment

Kiut pulak tengok kumpulkan pensel warna ni.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak rasa kebanayakan anak-anak macam tu dik. Anak kakak pun sama. Sebab selalu buka-tutup kotak dia rosak itu yg jadi macam tu.

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Anak akak pon sam a, warn a yg dia suke gn, laju je pendek, pastu suh beli br, yg lama akak Akan simpan, selalu gak ilang kaler2 tertentu, akak Akan cr yg kaler lm tu ganti balik kt yg baru, hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...