Monday, September 17, 2012

Rakan Blogger Datang Beraya

Assalamualaikum semua
Semalam menerima kunjungan dari sahabat blogger. Adik manis sorang ni kata nak datang ahad berdua. Ingat dia nakndatang demgan pakwe dia ke atau adik dia, LM tak ambik peduli dia nak datang dengan siapa.

Bila dah nak sampai dia msj kata dia berempat. Dalam hati tertanya- tanya siapa yang datang? Rupanya memang adik manis ni saja buat kejutan. Ramai rupanya, mereka datang berlima.



Alhamdulillah borak sampai lebam.Memang puas borak semalam. Tq buat awak- awak semua yang sudi menziarahi saya. Moga ukhwah ini kekal selamanya. Dah banyak kali jumpa memang berebut- rebut nak borak kan? Pada yang pertama kali jumpa mereka masih malu- malu kucing nak beramah ngan kak LM....

Tq tq tq... Tak tau nak ucap apa dah, terharu sangat korang datang. Err siapa yang datang? Sahabat- sahabat baik saya la, member kamceng. Sifu blogging, sifu cerpen... Ops, sebut pasal cerpen... Kalau adik tak push akak sure akak tak berkembang macam kembang semangkuk kan? Eh, apa kaitan kembang semangkuk?

P/s: tanda nak deman tu dah kuat, sakit tekak menjadi- jadi. Batuk dah ada sesekali. Huhuhu

P/s:ada sorang lagi akak blogger datang masa mereka dah nak balik semalam, siapa??? Nanti LM update.
www.tips-fb.com

9 comments:

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

mmg musim demam2 lepas raya ni.. jaga diri yek

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

teringin jgk nk jmpa LM..

mamawana said...Reply To This Comment

Nice .... bahagiakan pertemuan sebegini.

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

tersedak iffah bile akk kate datang ngn pakwe

hahaha

lawak

y penting dpt wat seprais yeahhh

azwa amani said...Reply To This Comment

wahhh jelesnye dapat jumpe LM.. akak, makan ubat ye, semoga dalam kasih syg dan lindungan Allah untuk akak sekeluarga..

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai..bestnyaaa....bila la mish nk g umah akak ni..ish3.

emieysandra said...Reply To This Comment

bestnyer..bile la nk jumpe akak jgk ni =)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

rasa mcm kira je yg pestime jmpe akak tp x malu2 kucing errrrr :p

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

terima kasih kepada iffah yang banyak menjayakan misi menseprisekan awak hehee..

alamak 2 beradik tu 2-2 pp kembung tgh makan mee grg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...