Wednesday, September 26, 2012

Santainya Dia

Assalamualaikum
Kalau keluar jalan aqilah ngan maisarah ni tak tinggal pensil. Hari tu sambil menanti ayahnya bayar duit lampu walau sampai sejam lebih duduk dalam kereta santai je dia macam duduk kat pantai.



Janji ada pensil dan kertas diam la dia... Huhu. Kalau syafiq dah besar boleh join mereka sama. Sekarang ni asik merampas pensil orang je kerja syafiq.
www.tips-fb.com

12 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ermm santai sngt

takpela kak...jnji dia nk buat sumting

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

bagus la mcm nie...betul tu aritu masa anta shda ke cheras ngan mak lang dia pun dorang bawak buku n pensil...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

samalah mcm anak bongsu KA tu! hehehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tp jd x santai bila syafiq rampas pensel depa hahahahaha

Yatie said...Reply To This Comment

alahaiiiii comelnya tngk, takpelah....tngh minat tu, ada sesetengah budak...tunggu disuruh baru buat..kira oklah ni...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

bagusnya dia! mmg rileks aje tu dpt pensel ngan kertas.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Diam sket

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

La.. Ye ke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Kan? Minat menulis

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Haha, betul

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tu menyonteng je kak yatie

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Dlm kereta pun jd.. Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...