Monday, September 17, 2012

Selamat Hari Lahir Maisarah


Assalamualaikum
Hari ni besday maisarah, alhamdulillah genap 9 tahun anak ummi ni. Dah dekat sama tinggi dengan ummi. Kasut dah sama saiz pakai saiz 7. Baju pun sama saiz ngan ummi kalau blouse atau t- shirt. Besar dah kan?

Dah besar kena lebih matang lepas ni, kena lebih patuh suruhan Allah dan jangan malas- malas. Perlu lebih peka. Semalam sebab ada tetamu kami raikan besday dia pukul 11.30 malam di mekdi saja. Biasa sambut maghrib, tapi sebab raya sambut lambat sikit la...



Ni gambar semalam, sukanya dia dapat kek barbie ni. Tak sia- sia ummi tempah dengan acik masni dia. Sedappp

Tadi nenek dia pagi- pagi dah call ucap selamat. Harap- harap maisarah akan lebih matang lagi lepas ni seiring dengan usia, amin. Moga berjaya dunia akhirat.
www.tips-fb.com

5 comments:

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

wah...besar jugak maisarah ni ye...da hampir sama ngan umminya...

salam hari lahir buat maisarah..moga jadi muslimah solehah..ameen..

Azsuliana said...Reply To This Comment

Happy birthday maisarah.semoga menjadi anak yang solehah yea...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

selamat hari lahir maisarah

tula makin matang dan ley jage adik2 keciknye tu

elly norman said...Reply To This Comment

selamat hari lahir maisarah....

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

selamat hari lahir maisarah...lewat wish sbb bru blh online...hehehehe... dh besar dh anak dara ummi ni kannn... lagi 2, 3 tahun mmg betul2 anak dara la ni umminya kan.... kena beli dabel pad la mcm ni hahahahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...