Monday, September 24, 2012

Ubat


Assalam
Demam masih membahang buat diri panas. Eh badan panas tapi diri rasa sejuk, huhu. Sebab syafiq tak sihat kena lebih perhatikan dia. Semalam petang lepas makan ubat saya tidur, ye lah makan ubat batuk,demam selsema tu memang la tak mampu buka mata lepas menelannya.



Ni ubat saya, nampak gayanya saya cuti makan ubat hari ni sebab risau terlelap bahaya syafiq tawaf satu rumah tak sedar. Pada saya biar saya merana sakit jangan syafiq apa- apa nanti. Anak tu amanah, bukan mudah nak dapat anak. Susah nak jawab di akhirat nanti kalau Allah soal tanggung jawab pada anak.. Huhu

Makan ubat pun ada cuti? Err

www.tips-fb.com

7 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

xde istilah cuti2 makan ubat yer...

makan ubt tu..supaya cpt sembuh

saniah said...Reply To This Comment

Moga cepat sembuh dik...minum air bnyk2 ya :-)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

salam sis. take care. minum air banyak sikit, air 100 plus pun ok utk tenaga.

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

payahla cmni

sian akak kan

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

ummi, mintak dengan klinik ubat yg tak mengantuk la..

iqa penah mintak ubat yg tak mengantuk. okay je :)

deno said...Reply To This Comment

skrg musim org tak sihat... deno pun sama.. mujurlah sakit deno ni tak melarat... huhu... take care akak :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

angguk-angguk *nak kata ada hiihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...