Wednesday, October 3, 2012

Cemburu Ke Kalau Pasangan Lebih Rupawan?


Assalamualaikum...

Ada orang tanya, cemburu ke kalau pasangan lebih rupawan dari kita? maksudnya bukan kita tak lawa mana...cuma tak la setanding dia yang mampu menarik perhatian.

Tak kira la kita lelaki ke perempuan ada rasa cemburu tak? kalau LM sendiri kalau pasangan lebih rupawan haruslah cemburu..eh, wajiblah cemburu. Tapi best ke cemburu ni? buat sakit otak, sakit dada je kan? 

Tapi sangatla menipu kalau tak rasa CEMBURU. 

p/s: celoteh kosong je kebetulan bincang ngan shida ni haaa

p/s: tapi lelaki selalu je dapat isteri super cantik kan? padahal muka mereka tak la encem sgt, pandai ngorat eh?

www.tips-fb.com

14 comments:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...Reply To This Comment

cemburu tidakla sgt tapi klu tu jenis melayan je pempuan yg gatai tu mmg makan jiwa jgkla, hikhik

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tak cemburu tapi mesti rasa tak sepadan huuu

Peri PiA said...Reply To This Comment

cemburu blh,jgn cemburu lebih2

dEdEQ dE wIshEs said...Reply To This Comment

CEMBURU .. WAJIB CEMBURU .. HAHA .. TP KALO DIA HANYA RUPAWAN RUPA .. XCEMBURU SIKIT PON .. RUPAWAN RUPA N DALAMAN . PERGHHHH .. SGT2 CEMBURU .. ERK ? KNE NGAN TOPIK X NI ? HAHA

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

sempat lagi awak buat entry nie yer...kalau saya cemburu..tp kena kawal jugak cemburu nie..tak leh membuta tuli..kalau pilih yg lawa pun nanti ramai yang tengok sampai yg biol akhirnya hahahaa

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tapi ada yg kata husband dia tak hensem tapi pada si isteri mestilah hensem kalau tak mana mungkin boleh disatukan (macam kakak nie kami tak cantik pun tapi dah suka/sayang hihi... malu pulak dik).

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sbb husband xdla encem mana..tp cemburu jgk..entahla...knp.huhu

Izan Ishak said...Reply To This Comment

haruslah cemburu biarpun si dia taklah hensem mana. godaan datang n pergi... sabar ajelah...

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

sy jenis org yg malas nk layan rasa jeles.. kdg2 asben kita jd perhatian awek2 mahupun yg x berapa nak awet dah memang x nafikan timbul rasa jels & tergugat.. tp x blh layan lebih2.. kang benda yg xde apa2, kita kt umah istihar perang pulak.

Kalamhati said...Reply To This Comment

encem tak encem suami hanya nmpk di mata isteri..bkn org lain kan..hehe

satu lg kan, masyarakat kita ni klu suami tak encem tp isteri lawa itu biasa..tp klu suami encem dan isteri kureng lawo..bunyi la sok sek sok seknya kan..huhu

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

pasangan cantik + terlebih ramah = memang menngundang cemburu... hahaha

ieda said...Reply To This Comment

cemburu perlu ada dik ..
mustahil x ada dan x akan ada ;)

tapi dlm semua hal pasti ada batasnya ..;))

NUR said...Reply To This Comment

LM,
Biasanya salah sorang lebih menawan.. Hehe

[PCL] said...Reply To This Comment

mestilah pandaaai..ngorat yg cantik2, n dapat yg cantik pekerti dlman dan jg luaran eh... ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...