Monday, October 15, 2012

Gastrik

Salam
Perut rasa tak selesa. Bila cuti time makan berubah, gastrik mula menyerang. Paling malang serangan kejamnya buat LM tak boleh berdiri,sakit dan mencucuk. Saper pernah kena gastrik tau la..

Hurmm susah nak cerita kesakitan gastrik. Ada yang kena tak sakit kot, tapi kalau saya gastrik sampai berguling sakitnya. Pernah pengsan dan pernah ke wad kecemasan juga... Sakit dari malam tadi hanya sedikit saja redanya. Masih bersisa bisanya. Perlukah buat lawatan muhibah jumpa tuan doktor minta suntikan ? Err... X suka!
www.tips-fb.com

7 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ala siannya....smoga cpt sembuh ye... jg mkn lain kali...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

mama kira slalu kena. kak ada satu ubat yg mmg baik. kira slalu mkn klu kena tue OMESEC sebiji je insyaAllah sembuh.

fiqkbe said...Reply To This Comment

semoga cpt sembuh ye sis

dzul said...Reply To This Comment

Salam Perkenalan, gastrik memang memang perit, dulu pernah kena time puasa..susah nak dikata..makan ubat dari klinik swasta tak berkesan pun..last2 makan ubat hospital kerajaan baru berkesan...harap2 cik sabar ja.

Izan Ishak said...Reply To This Comment

moga cepat2 sembuh ye miza... jgn lewatkan waktu mkn tau~

deno said...Reply To This Comment

akak gastrik ke? deno tahu mcm mana gastrik sbb deno selalu kena.. mmg sgt sakit! rela kena cucuk... hehe :)

syariena said...Reply To This Comment

Dh kena 2 kali bln ni :-( smpai menangis call suhardi soh blk dr ofis mntk hntr ke klinik..ya allah sakitnyaaaa...pastu mula berazam mkn ikut time..nnti bila dh lama x kena serang mula
lah jadual mkn btrabur pulak :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...