Wednesday, October 10, 2012

Hujan DiTengah Hari

Assalamualaikum...

Lebatnya hujan tengah hari ni. Habis kain basah akibat tempias, huhu. Alhamdulillah terasa sejuk bumi SK ni. Tapi satu bab yang kurang suka depan pintu banjir air...atapku bocor memang buat hati panas bila hujan. Nak keluar masuk basah 

Macam duduk setinggan pulak asik banjir je padahal umah atas bukit..hihi. Agaknya kering tak kain LM tu sampai petang ek? matahari malu-malu je nak tunjuk muka tu.
www.tips-fb.com

8 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

BSP ni td gelap tp xhujan, rupanya sana yg hujan ye... xpe, jemur lg kain2 tu ye....ptg mungkin panas terik pulak

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

kt tempat sy gerimis jap je pastu dah panas terik balik..dpt minum teh ais td, lega sikit tekak ni..:)

ieda said...Reply To This Comment

tapi bestnyaaaa ujann ';))

dEdEQ dE wIshEs said...Reply To This Comment

HEHE .. KERING KOT .. JEMUR DALAM UMAH .. BUKAK KIPAS KUAT2 .. EKEKE

Izan Ishak said...Reply To This Comment

miza, kat sini alhamdulillah panas. harap2lah kain2 ku kering.

bab banjir depan pintu mmg boleh buat hati panas je lagi2 kalau anak2 kuar masuk kan.

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

hujan rahmat tu!

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kat sini pun ujan jugak..alahai kecian kat awak kan...sabar tau...lagi 2bbulan je lagi kan

kiera'sakura said...Reply To This Comment

xpe2 xlama je dpt pindah hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...