Tuesday, October 9, 2012

Ibu Ayah


Assalamualaikum



Belek gambar nikah adik tersayang buat LM sayu. Ayah dan bonda keresahan menanti saat awie nikah.

Ayah tak tido malam risau,bonda? Kecut perut tak boleh lena berbulan dah. Baju nikah ayah yang gosok sebab gelabah punya pasal..huhu

Walau kita dah besar panjang ibu ayah tetap risau kan kita. Tetap sayang kita macam umur kita setahun dua. Mereka tetap bimbang kan kita macam mula kita belajar menapak dulu.

Selagi ada hayat mereka hargailah dan tunjukkan lah yang kita sayang mereka juga.

P/s:satu-satunya anak lelaki bonda dah nikah. Aku tau bonda sedih melepaskan anaknya kepada keluarga lain walau dalam masa yang sama bonda sgt gembira dapat menantu.

P/s:ko jgn lupa bonda tau awie.huhu..aku lak yg sedih

P/s: entri emo ke apa ni? Adehh
www.tips-fb.com

9 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

sma lah kita, sy pun ada sorang je adik lelaki, dia je ank lelaki dlm keluarga. Mak sy pun pd awlnya tak bpe bg dia keje kat mIri sb jauh katanya, agaknya kalau dia kawin mak akan rasa mcm mak LM rasa...

Tapi Sykur adik Lm dh kwin, mak pun dah tentu lega tanggungjawab dh selesai...

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

kasih mak ayah terhadap anak...bukan makin kurang makin bertambah.

missSenget said...Reply To This Comment

bestnya baju nikah ayah gosokkan..


kite ape2 semua, mmg abah xpegang seterika dah..

haha..

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

mak abah sy pun camtu, dh nak dekat tarikh kawin sy ni lg la diorg xsng duduk, kadang2 sy mrajuk ngn tunang, mak lak yg xslera makan 2 3 ari..he3..cian mak...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira yg belum nikah nie pun sebak kak bila terbayang time lepas akad nanti huuu

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

bukan senang nak lepaskan anak2 kan..

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Ayahkah yg beg selempang itu?ehehehe, muda lg beliau :)

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

semua mak akan berasa something tak kala melepaskan anak mereka utk menjadi suami/isteri kepada org lain... lagi2 klu anak pompuan...

dulu2 ma2 belalang pun ckp mcm tu.

Izan Ishak said...Reply To This Comment

masih muda mak ayah miza... itulah kan, nak lepaskan anak tak kira lelaki/perempuan bukan mudah kan. akan dtg giliran kita pula entah macam mana ye... kalau diizinkan Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...