Saturday, October 20, 2012

Kuih Lopes


Salam
Lama dah berangan nak buat kuih kegemaran. Kesihatan terganggu tak dapat bak buat. Ku gagah kan diri maka... Terhasil lah lopes ni.



Tak la cantik hasilnya, bergaduh dengan baby syafiq punya pasal. Tapi cukup sedap di tekak demam ku ini, alhamdulillah.
www.tips-fb.com

7 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

wow.. peberat arwah mertua.. ingat lg dia suka mkn. smpai kini pasti airmata bguguran menatap kuih lopes... :(

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

best ni... saya blaja makan kuih ni lepas kawin sb mak mertua selalu buat bila blk kgnya..

diana said...Reply To This Comment

sya pun suka kuih ni,.aih...pernah buat tapi saya sorang je makan..malas nak buat dah...hahaha

kiera'sakura said...Reply To This Comment

lopes nie kira paling suka tang nak potong dia hihihihi..

Iam Yanty said...Reply To This Comment

Time bulan puasa mesti teringin nak makan kuih ni kalau tak xde pula nak cari .

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan pun suka! teringin nak buat tapi entah bila.

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

rajinnye kakak saye nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...