Wednesday, October 31, 2012

Pelik La...


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni rabu kan? hurmm nak tau tak, azhad dengan maisarah ni hari selasa dan rabu ada pendidikan jasmani. Maisarah perlu pakai baju senaman dari selasa sampai khamis sebab ada ko kurikulum rabu dan khamis juga.

Boleh bayangkan tak umminya perlu sediakan pakaian yang sama untuk maisarah 3 hari berturut-turut dan azhad dua hari berturut-turut. Kalau musim hujan parah juga risau tak kering...huhu.

Agak hairan kenapa azhad ada pendidikan jasmani selasa dan rabu. Kenapa tak selasa dan khamis, atau isnin dan khamis ke...kenapa perlu berturut-turun ye...pelik pelik pelik! macam mana mereka susun jadual sekolah ye.




www.tips-fb.com

8 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

baju untuk pendidikan jasmani mmg sekolah bagi satu je eyk.

ieda said...Reply To This Comment

aduhh dah lah musim ujan nie
risau juga kalau akk di tempat LM huhu

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

LM, cgu jadual tpaksa kot bt jadual gitu.. Kbanyakan sekolahtak cukup guru.. Sb xda guru ganti utk yg bersalin r pergi haji..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

eyh..slalu bukan berselang ke kak??
baju jasmani kalau bnyk xpe jgk..

Wak Gelas™ said...Reply To This Comment

kena komplen pibg sekolah niii.. iiiihhII

krole said...Reply To This Comment

wuahh cian wak...tak bolehka bncang waktu msyurat guru2 n PIBG~

diana said...Reply To This Comment

kena banyak kan baju sukan la kalau gitu..maisara hari sukan hari selasa dan khamis.sempat la baju sukan nye kering.dah la baju sukan sekolah bagi satu je.nak beli satu lagi stok habis lak..tu sebab la kot sekolah buat hari sukan hari selasa dan khamis.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

dorang ada sepasang je ke kak? hurmm ssh jugak kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...