Wednesday, October 10, 2012

Pijak Tanah


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum..



Macam dah besar je baby syafiq berjalan ke sana sini masa pakngahnya kahwin aritu. Masa ni kami di rumah tempat bersanggar sebelum majlis bersanding. Dia dah boring terpaksa lepaskan di bawah juga. Seronok la dia dapat pijak tanah

Alhamdulillah dah 14 bulan pun. Nampak besar anak ummi.
www.tips-fb.com

8 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Ehehehehe... Memangggg cm org dh beso, haishhh kemain dia yek :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah

alololo,kemain bergaya

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dah kemas jalan dia erk...bagus la..mcm tu...hehe...eh eh bersanggar tu apa ye

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

jles tgk syafiq jejalan

nk tgk si ayin entah bilela

Izan Ishak said...Reply To This Comment

ewah2... mmg gaya org besar dah syafiq jalan tu. jalan baik2 ye syafiq~

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

budak2 baya tu nmpk comey je jln...:)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

alhamdullilah dah besar yek

kiera'sakura said...Reply To This Comment

comeynya awak nie syafiq!!!! mesti dia sonok kak dpt jln tue hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...