Saturday, October 27, 2012

Sakit Perut

Salam...
Lama blog menyepi sebab tuan blog busy beraya. Sejak dari pagi tadi tak sihat,malam ni ditambah pula sakit perut yang sangat lah bisa sampai LM rasa nak pitam.

Biar cirit birit dari bisa perut macam ni. Mencucuk- cucuk tapi tak keluar apa walau berkali ke tandas.

Di kampung mertua klinik tak buka hari sabtu,nak ke bahau tak sanggup sebab sangat sakit. So akak ipar kata cuba makan pil chi kit teck aun. First time makan,harapnya baik lah.., huhu



Dulu zaman kecik- kecik bonda pernah bagi makan pil ni. Tiga empat kali cuba telan tak berjaya,akhirnya pil cicir dalam gelas,air habis tapi pil tak tertelan. Alhamdulillah kali ni sebab dah jadi ' remaja purba' berjaya telan dengan jayanya.

Doakan LM cepat sembuh ye.. Huhu
www.tips-fb.com

7 comments:

deno said...Reply To This Comment

hihi.. pil ni deno pernah makan... bijik dia kecik2 kan... mmg berkesan!

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh kak.

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Kebetulan le Miza.Akak pun tgh sakit perut ni.Tak de le pulak pil chi kit teck aun ni.

Bro Zulkbo said...Reply To This Comment

salam..
agin masuk tu..
petua makan Eno halia pun bagus
cepat je baiknya..

zila manaf said...Reply To This Comment

getwellsoon ya

ieda said...Reply To This Comment

akk memang selalu ambil pil nie kalau sakit perut dik .. ;)

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

huhu...adik klu bab mkn pil ni mesti xlps..
ade je yg tertinggal..hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...