Monday, October 22, 2012

Sushi

Assalamualaikum

Dah lama nak buat sushi dengan seaweed tak beli dan beras takde maka berbatal niat konon nak memprojek.

Semalam jumpa bahan terus la konon beriya nak buat. Seaweed tu LM beli lama dah,tup tup tadi buka plastik baru perasan saiz kecik. Mak aii mula migrain!



Oleh kerana LM tak pakar menggulung maka saiz kecik telah membuatkan kerja menggulung jadi sangat sukar.

Asik terkoyak je kerjanya... Sedih tau! Tapi takpe kita cuba dan terus cuba. Lain kali ingat belek dulu sebelum beli.

Tak pakai bahan apa pun tadi,guna crabstick,sausage dan timun saja. Nak dadar telur pun malas. Bila malas makan sajalah apa yang ada...hehe.
www.tips-fb.com

8 comments:

deno said...Reply To This Comment

dah lama deno tak mkn sushi... berapa tahun dah... lupa.... hehe

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

wah sedapnya makan sushi

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

pandai buat sushi le....hee xgemar sgt sushi..:)

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

slurpppp!!!

Iam Yanty said...Reply To This Comment

Dap nyer sushi.. yummy..hihi

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum LM...sedapnya sushi lama dah mama tak buat sendiri terasa mcm nak buat jer...:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira tak makan sushi. dah try tapi xblh telan huuu

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hurmm...diyakini halal...
pasni wat kan tuk adik tau.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...