Monday, October 1, 2012

Swimming


Assalamualaikum
Petang semalam bawa bawa anak- anak pergi swimming. Sejak puasa hari tu lama dah tak bawa mereka.



Beralih lokasi nampaknya kali ni. Dah tak pergi pusat maritim dah. Dulu ke sana tiap minggu. Sekarang ni rasa macam mahal je kanak- kanak seorang RM5. Tak jadi masalah besar sebab kat putrajaya banyak je swimming pool. Harga berpatutan, kemudahan tempat makan dan tempat persalinan bagus dan bersih memang buat kami puas hati. RM 1 je sorang untuk budak berdua yang besar tu.

P/s:letih swimming berselera mereka makan. Bab tu ummi suka.. Hahaha gelak jahat!
www.tips-fb.com

5 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

nak bela badan diorg pulak la tue bg besar hihihi

Peri PiA said...Reply To This Comment

amboi LM gelak,hihi

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

kat mne tu kak

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

x pandai swiming....murah nya kat sana...

puteri rimba said...Reply To This Comment

berenang kat kompleks sukan air presint 6 ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...