Friday, October 5, 2012

Terubuk Bakar

Assalamualaikum...

Menu ringkas terubuk bakar pasti jadi hidangan yang disukai kan? Tapi kalau makan dengan baby syafiq memang lah tak aman, silap-silap tercekik tulang pun ada...


Pandai makan?


www.tips-fb.com

8 comments:

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

tulang banyak ni.. boleh bakar rupanya.. hehehe jenuh nak pilih isi ngan tulang

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

sodapnya....dah lama tak makan..tulang byk

missSenget said...Reply To This Comment

suka...!!

sedapnyeee...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Terubuk paling sesuai bakar cecah air asam atau kicap limau. tapi susahnya anak-anak lah tak pandai nak asing tulang yg berselirat..

Brilliant Marjan said...Reply To This Comment

sy suka terubuk bakar or terubuk masin..sedap!!!!

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

sedapnya... kecur air liur tgk pencicah dia....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...Reply To This Comment

salam miza..

sedapnya!! akak suka ikan terubuk.. tp akak tak pernah masak kat rumah.. biasa mkn kat luar je.. en. hubby kurang minat ikan2 bertulang gini.. tp akak suka sbb isinya 'manis'.. tp mmg kena berhati2 waktu mkn.. serupa mcm mkn ikan parang juga.. hee..

p/s: miza tolong emailkan add rumah ke ratna@zagro.com ye... akak dah beli rempah yg miza nak dulu.. maaflah bertahun menunggunya... baru kini akak sempat tunaikan.. hehe...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

makanan sdp harusla pandai kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...