Tuesday, October 2, 2012

Tidur Penting Untuk Bayi


Assalamualaikum
Tidur amat penting untuk bayi. Jangan biarkan bayi bermain tanpa dapat tidur yang cukup.

Kalau baby syafiq dia mesti akan meragam kalau tak cukup tidur. Buaian? Kalau angin dia nak main tu sampai jangan harap nak paksa dia tidur.



Akhirnya tertidur atas perut ummi. Nak anak tidur ummi kena baring sama. Abaikan saja apa kerja yang ada, jom baring ummi jom! Ehehe... Anak tidur je laju- laju ummi alihkan ke bawah.
www.tips-fb.com

7 comments:

azrinna said...Reply To This Comment

Comelnya tidur macam tu.

Afasz said...Reply To This Comment

anak nak pelukan dr ibu

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Hehe, nampaknya baby Nazif ni pun sama perangai dgn syafiq, nk tdo bila mama baring dgn dia je.. Arap nati akan berubah sikit, mama nk keje lak nati..

duniafana said...Reply To This Comment

hilang penat tgk anak tido

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

cutenya dia....sweet la tido ats perut ummi...:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

jgn ummi nya ttido sama sudah hihihihi :p

UmmiAbi said...Reply To This Comment

Dari dalam perut lagi suka tidur dengan hangatan ibu..kat luar,dapat tidur dlm pelukan ibu pun anak kita dah terasa nikmatnya..kn..?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...