Saturday, October 13, 2012

Tiles


Assalamualaikum.
Masih tak sedap badan. Pukul 9 baru nak cari makan dan terus memilih tiles untuk rumah kami sampai macam nak muntah dalam hujan lebat tadi sampai sejam pun tak siap- siap. Huhu



Banyak pilihan,banyak bunga baru... Takat ni untuk bilik air dan 3 bilik baru tu dah siap pilih. Lantai dapur dan dinding dapur belum lagi. Untuk luar pun belum. Satu kedai di SK ni paling murah rasanya, esok perlu cari barang lagi. Malam ni perlu detim kot... Saya perlukan terapi! Sakit kepala!

Dua bulan lagi, tak sabar nak tunggu rumah siap sepenuhnya. Pilih tiles, kipas, lampu,pagar,tembok.. Semuanya perlukab idea kan? Belum kira pilih warna cat lagi tu
www.tips-fb.com

3 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Idea dan duit LM...hehe..ada duit semua jln!!

ieda said...Reply To This Comment

cantikk
musti LM rambang mata kan ;))

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tp sonok kan kak soping untuk rumah sendiri. sangat puas hati la nt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...