Monday, October 22, 2012

Tosai

Assalamualaikum
Beberapa bulan lepas waktu balik ke tanah air asik cari roti canai sampai 2-3 kali seminggu. Dah jemu makan roti canai dah,so bertukar pula ke tosai bila hati rindu kat qatar.



Jom sarapan... Dulu kat qatar saya selalu cari tosai bersama teh tarik. Saya dah jumpa kedai tosai dan teh tarik sedap kat SK ni... Nyum nyum nyum,tak masam dan sedap di tekak LM ni.

Apa pun tosai jauh lebih sihat dari roti canai kan kan kan?
www.tips-fb.com

10 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

hari sabtu aritu sy pun makan tosei, kali pertama selepas bersalin ni.. kat BSP ni ada kedai mamak baru buka, sedap juga toseinya..boleh beli selalu

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

Assalamualaikum........
wahhhhhhhhh.. sama la.. saya pun breakfast tosai pagi ni.. tapi tak amik gambar.. sampai2 kat meja terus ngap je.. wahahahah.. gelojoh kan.. :P

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

x pernah beli tosai.huhu

nyanyisunyi said...Reply To This Comment

akak memang suka tosai ni...tapi sebab dah agak lama tk ngeteh di kedai mamak jd dah lamalah tak mkn tosai...

BungaTulip said...Reply To This Comment

Tosai cheese sedap gak.nyam2 :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

klu jmpe tosai yg masam tue Ya Allah xleh telan =.=

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...yer la kalau yg x masam sgt tu mmg sedap tapi kalau kena yg masam mcm dah x nak makan lagi...:)

deno said...Reply To This Comment

tosai mmg lg bagus kan... deno pun suka! :)

Iam Yanty said...Reply To This Comment

I love Thosai Telur!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

tapi adik xberapa nk masuk klu makan tosai ni kak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...